Google+

Ведучий на корпоратив у Києві

У цій статті я хочу поділитися з Вами власним баченням успішності ведучого корпоративних свят, в контексті його інтеграції в корпоративну культуру організації, яка довірила йому проведення такого заходу. А також  важливою складовою успіху сучасних корпоративних святкувань  у Києві — нюансами і специфікою вибору адекватного фахівця, який позиціонується на ринку івент- послуг  як ведучий на корпоратив. Шоумен  О. Вітер. Київ, 2013 рік.

veter-tamada

Традиція відзначати корпоративні свята останнім часом стала хорошим тоном як для великих так і  невеличких компаній у Києві. Але, на жаль, не завжди подібні  заходи проходять успішно в силу багатьох причин, і якщо запитати у киян, які працюють у різних фірмах,  займаються різними видами діяльності в комерційних і некомерційних структурах,  займаючи в них  різні посади, чим саме запам’ятався їм минулий корпоратив, відповіді будуть дуже різнитися.  Хтось згадає ім’я зірки, яка виступала на святі, комусь пригадаються  казуси, що виникли під час застілля або у розважальній програмі, а хтось з гумором помітить, що коли нічого не згадується,  значить погуляли добре! А чому б не погуляти, коли  свято ?

Не секрет, що для більшості керівників, які йдуть в ногу з часом, корпоративне свято — це насамперед привід  згуртувати команду, підкреслити імідж компанії в очах партнерів, розширити комунікацію всередині колективу,  можливість посприяти успішній взаємодії працівників усіх рівнів організації для досягнення  загальних цілей, утвердити систему лідерства. А ще добре було б  мотивувати співробітників до професійного зростання, досягненню кращих результатів роботи, не забути підкреслити значимість кожного члена колективу,  також допомогти новачкам адаптуватися в нових умовах роботи … і багато, багато іншого…  Одним словом, організація корпоративного свята передбачає не тільки відпочинок в традиційному його розумінні, але і в першу чергу реалізацію мети, спрямованої  на загальний розвиток корпоративної культури.

Досвід проведення корпоративних свят показує, що успіх заходу у величезній мірі залежить не тільки від таланту ведучого, його харизми, вміння розважити аудиторію, але і від його власного бажання розуміти і вміння реалізовувати цілі та завдання в рамках власне розвитку корпоративної культури.

Сумніваюся, що навіть оплата досить високого гонорару ведучому зможе убезпечити замовника від  невдалого  корпоративного свята. Тож давайте розглянемо кандидатури спеціалістів, які пропонують свої послуги з проведення корпоративних свят в Києві  по категоріям.

Дорогий телевізійний ведучий

Photo (427)

Імениті телевізійні ведучі  зазвичай не мають ані часу, ані бажання перейнятися ідеалами, проблемами та планами компанії, відповідно їм, як правило, не завжди відразу вдається інтегруватися в корпоративну культуру організації, а більшість шоуменів, не приховую, цього і не прагнуть. Власне медійні ведучі навіть при бажанні не завжди мають можливість як слід підготуватися до заходу з причини дефіциту часу, і в такому разі замовники змушені співпрацювати з івент- компаніями, які складають план і сценарій корпоративного свята , враховують технічний та побутовий райдер артистів, що в свою чергу призводить до подорожчання послуги в цілому. Професіонали розуміють, що для виконання такого обсягу робіт необхідно мати людські ресурси і час — вислухати і врахувати всі побажання замовника, скрупульозно підготувати організаційний і сценарний план, розробити художні та підготувати технічні засоби для реалізації цілей та завдань в чітких часових рамках тривалості заходу… А за це потрібно платити. Сенс і виправданість матеріальних витрат на запрошення зоряного телевізійного ведучого на корпоратив з’являється лише в тому  разі, коли необхідно підкреслити статус компанії. Тому  замовникам, які зважаться на такий крок,  потрібно  бути готовими  до додаткових витрат за організаційну роботу з одного боку, а з іншого — особливо не розраховувати на те, що знаменитий артист відразу увіллється в компанію.

Весільний ведучий

vetersvadba

Якщо йти по шляху економії коштів, більш логічним здасться рішення запросити початківця або рядового, звичайного весільного тамаду, без зіркових амбіцій, але «свого», такого, що відразу стане «душею компанії». Проте, не кожен весільний тамада, котрий успішно реалізував безліч сімейних свят, з таким же успіхом проведе і корпоратив, а початківець,  недорогий ведучий може запросто бути не сприйнятим публікою. Усі без винятку артисти розмовного жанру, конферансьє і ведучі свят свого часу пройшли через це в силу вікових особливостей,  браку  досвіду, власного прагнення сподобатися через  підлещування до з аудиторії  або через  нерішучість  чи  сором’язливість … Похвально, коли молодим фахівцям дають шанс. Проте, залучення на свято недорогого початківця,  нехай  і  креативного масовика — витівника не так обтяжує бюджет невеликих і тільки починаючих  розвиватися компаній. Це рішення буде цілком виправданим  в рамках НЕ іміджевих, а скромних внутрішньокорпоративних заходів. За великим рахунком, основний сенс залучення недорогого ведучого на корпоратив виражений виключно економією коштів .

ведучий свят

DSC_0079

Звичайно ж, бувають приємні винятки з правил. У Києві є ведучі-професіонали в середній ціновій категорії, досвід яких дозволяє успішно проводити заходи практично будь-якого масштабу, та найголовніше, вони присвячують підготовці до нього (переговорам, розробці плану, концепції, стилістики, написанню сценарія)  ВЕСЬ СВІЙ ЧАС, бо займаються виключно проведенням свят і більше НІЧИМ. Основним стимулом у роботі ведучого середньої ланки є не сума гонорару — вона, як правило, завжди стабільна і однакова для всіх. Основним пріоритетом  є не дотримання контракту з телеканалом або продюсером — у них немає директорів і продюсерів, а власна репутація на ринку надання івент- послуг Києва. Одним словом, ведучі  Києва цінують широку популярність хай і у вузькому колі їх шанувальників, і обтяжені лише почуттям відповідальності перед замовниками — людьми, які довірили проведення свята їм ОСОБИСТО. На мій погляд, саме така кандидатура може стати золотою серединою в альтернативному виборі ведучого на корпоратив. Втім, вибирати Вам.

Дорогі друзі! Якщо Вам не байдуже майбутнє Вашої компанії, якщо Ви бачите корпоративне свято яскравою сторінкою історії Вашого підприємства, дозволю собі невеличку пораду.

Запрошуючи ведучого на корпоратив, обов’язково поцікавтеся його досвідом, підтвердженим письмовими рекомендаціями. Постарайтеся визначити ступінь його особистої зацікавленості у проведенні Вашого свята, рівень його ерудованості, вміння зацікавлювати співрозмовника. Попросіть ведучого розповісти про компанії, яким він проводив корпоративні заходи, про цілі і завдання, реалізовані програмою заходу, продемонструвати сценарії і фото-відео матеріали з корпоративних свят, проведених ним. На мій погляд, лише  досвід і щире прагнення  довгострокового співробітництва  може визначати професійний рівень ведучого і розмір його гонорару.

У  будь-якому  разі, моїм завданням в цій статті було бажання убезпечити Вас від ризиків у виборі ведучого на корпоратив у Києві, а всі думки, висловлені вище, прошу розцінювати як мою суб’єктивну  думку, яка  базується на особистому професійному досвіді.

Удачі! Ваш Олександр Вітер. Київ, 01.02.1014.

Автор: Олександр Вітер