Google+

Організація виїзної церемонії шлюбу


Дорогі читачі, в цьому нарисі я хочу поділитися деякими міркуваннями, які стосуються виїзної весільної церемонії та надати декілька практичних порад щодо її організації в Києві.

Шоумен Олександр Вітер.

image_0741

Виїзна церемонія — один з головних атрибутів європейського весілля, який отримав чималу популярність в останні роки в Україні. Переваги проведення обряду шлюбу поза стінами офіційного РАГСу очевидна — це економія часу і сил, зручність для молодят і гостей, можливість реалізувати цей урочистий і зворушливий момент за індивідуальним сценарієм.

Проведення виїзної церемонії одруження знімає «головний біль» її влаштовувачам, скасувавши цілий ряд некомфортних моментів. Не потрібно організовувати трансфер гостей до місця проведення обряду, товпиться перед офіційною установою в натовпі непричетних до Вашого весілля людей, відчуваючи на собі оцінюючі погляди інших молодят і їхніх гостей. Не потрібно вимотувати рідних і близьких томливим очікуванням, занурюючи їх в атмосферу зайвого офіціозу у святковий день, загартовуючи їх витримку почуттям голоду. Проте найголовнішою причиною відмови наречених від проведення офіційної церемонії одруження в РАГСі є не «тяготы и лишения», полеглі на плечі молодят і гостей, не дискомфорт або незручності які вони відчувають, а внутрішнє відчуття якогось конвеєра, в який вони потрапляють. Виїзна церемонія на відміну від офіційної передбачає індивідуальний підхід до кожної шлюбної пари і в оформленні місця проведення і в її сценарії, і це досить вагомий  аргумент на її користь.

А тепер розглянемо основні переваги виїзної церемонії шлюбу.

Ви сміло можете розраховувати таймінг свого весільного дня, замовивши церемонію в зручний для Вас, а не нав’язаний графіком роботи державної установи час, отримавши офіційне свідоцтво про шлюб заздалегідь.
Ви зможете підібрати зручне, а не вказане Вам для цього місце проведення весільного обряду одруження і декорувати його за своїм смаком.

Ви зможете підібрати ведучого і адаптувати сценарій церемонії під стилістику і тематику Вашого весілля.

Все, що відбуватиметься на Вашій церемонії одруження, буде не нав’язане Вам, а узгоджене з Вашим особистим баченням і уподобаннями до найдрібніших деталей.

А тепер — декілька практичних порад з організації виїзної церемонії в Києві.

Час проведення. Пам’ятайте, що час проведення церемонії шлюбу повинен влаштовувати не тільки Вас, але й підходити Вашим гостям. Якщо організувати цей обряд занадто рано — задовго до основного банкету, Ви ризикуєте не дочекатися до його початку багатьох гостей, яких хотіли б бачити на ньому. Адже сенс організації виїзної церемонії певною мірою полягає і в тому, що на ній отримують можливість бути присутніми гості в максимальній кількості. У таймінгу весільного заходу потрібно відвести час, необхідний для збору гостей. Щоб скрасити їх очікування, потрібно влаштувати аперитив — столик (бажано під накриттям) з невеликою кількістю напоїв і частувань. Певний час необхідний не лише для збору гостей, а й для їх знайомства і спілкування в атмосфері передчуття свята. Для створення такої атмосфери в Києві прийнято запрошувати музикантів: саксофоніста, скрипаля, арфіста, струнні ансамблі або акторів — аніматорів, ілюзіоністів з номерами мікромагії — на цьому етапі важливо забезпечити певний емоційний і музичний фон, щоб гості не ніяковіли, не відчували хвилювання, яке цілком природно може виникнути в такий момент.

Місце проведення. Вибирайте місце проведення неподалік від ресторану, в якому проходитиме весільний банкет. Практично всі ресторани в Києві, в яких гуляють весілля, вже давно подбали про його облаштування. Якщо все ж Ви вирішите  проводити його на природі, поза межами цивілізації, зверніть увагу на наступні моменти: на локації має бути електричне живлення для музичної апаратури, щоб ведучий мав можливість працювати в мікрофон, а Вам не довелося кричати «Так!» привселюдно. Місце проведення шлюбної церемонії повинно бути по можливості рівним, щоб на ньому могли розміститися необхідні меблі: столик для аперитиву, стільці для людей похилого віку, весільна арка, столик для аксесуарів. Зона для розміщення гостей і арки повинна мати досить тверде покриття, щоб каблучки туфель не застрягали в грунті. Не забудьте про гігієну — в безпосередньому фізичному доступі повинен бути розміщений санвузол. Продумайте варіант альтернативного місця проведення весільного обряду на випадок негоди. Потурбуйтеся про безпеку, щоб Ваша урочиста подія не була затьмарена випадковим візитом непроханих гостей, а натовпи роззяв не потрапляли в кадри весільних світлин.

Стилістика виїзної церемонії шлюбу і вибір ведучого.

До вибору оригінального стилю проведення церемонії одруження необхідно підходити з точки зору легкості його сприйняття всіма гостями та міри — щоб не перетворити торжество на фарс зайвою награністю. Стиль проведення весільної церемонії не повинен бути надуманим, він повинен перегукуватися зі стилем життя молодят, демонструючи присутнім їх внутрішній світ. Наприклад, естетика європейського вишуканого стилю при вмілому використанні спроможна підкреслити грані краси відносин молодят, гармонію їх почуттів, а гумористичний або брутальний стиль, якщо до них підходити недбало, може звести нанівець всю романтичність або урочистість моменту. Характерною особливістю стилістики шлюбних церемоній в Україні можна назвати вплетення українського традиційного весільного обряду в канву європейського. У ній присутній момент благословення молодої сім’ї батьківським короваєм, момент, в якому молоді стають на вишитий український рушник …

DSC_0163

Професійний ведучий завжди зможе подати весільні обряди публіці таким чином, щоб старовинні українські звичаї не сприйняли архаїчно-банальними, а європейські — не занудно-заяложеними. Вибираючи ведучого на шлюбну церемонію, важливо упевниться не лише в тому, що стиль його ведення відповідає загальному стилю заходу, а його професійний досвід гідний поваги. Ви повинні чітко усвідомити, що він —  саме та людина, якій Ви ввірите право назвати Вас чоловіком і дружиною першим.

Дорогі друзі!

Олександр Вітер та Поліна Катеринославська з високою відповідальністю поставляться до Вашої довіри та з величезним задоволенням проведуть Вашу виїзну церемонію щлюбу в Києві та Україні.

І останнє. У сучасному суспільстві дотримання будь-яких формальностей, відповідність устоям і складеним роками звичаям втрачають колишню значимість для молоді, формуються нові пріоритети в підході  до організації власного весілля. Значно більшої популярності сьогодні набуває нетривіальний підхід до організації весілля  як яскравого свята, як справжнього шоу, головними дійовими особами якого є самі молодята. Добре це чи погано — судити не мені, але такими є сучасні тенденції, крім того, дуже важко заперечити той факт, що саме такий нестандартний, креативний, сміливий підхід і забезпечує весіллю оригінальність.

image_0742

Шоумен Олександр Вітер, Київ 2014.

Автор: Олександр Вітер